גם הוא מתמודד לתפקיד: בוז'י הרצוג הודיע על מועמדותו ליו"ר "העבודה"

איתי גדסי 2 Comment on גם הוא מתמודד לתפקיד: בוז'י הרצוג הודיע על מועמדותו ליו"ר "העבודה"

הרצוג בהגשת מועמדותו אמר "צריך לשים את טובת המדינה קודם ולבנות גוש גדול" • האם היו"ר המכהן יעשה היסטוריה?

בוז'י הרצוג צילום: פלאש 90
7:57
30.04.24
קובי פינקלר No Comments on בירושלים ממתינים לתשובת חמאס | מתעדכן

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ראש האופוזיציה ויו"ר המחנה הציוני, בוז'י הרצוג, הגיש בצהריים באופן רשמי את מועמדותו לתפקיד יו"ר מפלגת העבודה לבחירות יו"ר המפלגה שיתקיימו ב-4 ליולי 2017.

הרצוג שמכהן כיו"ר מפלגת העבודה מאז 2013 והתמודד בבחירות הכלליות האחרונות בראש המחנה הציוני, בסיומן הביא 24 מנדטים, מתמודד כעת בפעם השנייה ברציפות לתפקיד יו"ר המפלגה. במידה הרצוג, יו"ר מפלגת העבודה המכהן, ינצח בבחירות הקרובות לראשות מפלגת העבודה, זו תהיה הפעם הראשונה בהיסטוריה של מפלגת העבודה בה יו"ר מכהן הצליח להיבחר פעם שנייה ברציפות בשיטת הפריימריז.

עם הגשת טופס המועמדות הרשמי שלח הרצוג מכתב רשמי לכלל חברי המפלגה, בו כתב "הגשתי היום בצהריים באופן רשמי את מועמדותי לתפקיד יו"ר מפלגת העבודה. אני מבקש מכם אמון מחודש וצריך את תמיכתכם כדי להמשיך ולבנות את המחנה הגדול. בקרוב נצביע כולנו ונחליט האם העבודה תישאר לבדה, או שתוביל ליצירת מחנה שיחליף את השלטון".

יו"ר מפלגת העבודה ציין את הישגיו בתקופת כהונתו והתייחס לבניית הגוש שבכוונתו לבנות בכדי להחליף את נתניהו ואמר כי "כעת צריך להמשיך את העבודה הקשה שהתחלתי ואני מסתכל על המטרה ויודע שאם נתמיד כולנו, הרי שאפשר לנצח את נתניהו והליכוד ולהחליף את השלטון. כדי לעשות זאת לא נוכל ללכת לבד ולא נוכל כל שלוש שנים לערוף את ראשו של היו"ר המכהן ולשנות כיוון. נצטרך לשים את טובת המדינה קודם ולבנות גוש גדול – כפי שהתחלתי לעשות בבחירות האחרונות כשהקמתי עם ציפי לבני את "המחנה הציוני". הפעם נצטרך לבנות אותו גדול יותר וחזק יותר – עם שותפים שלא בהכרח זהים לנו אבל דומים לנו ברצון לשנות את פני המציאות במזרח התיכון ולהביא בשורה חברתית לעם ישראל".



2 תגובות

מיין תגובות
  1. 2

    הוא צריך לדעת לא כל מי שמתמודד מנצח

  2. 1

    אין לו הרבה סיכוי, אבל שיהיה לו בהצלחה…